Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Sofi - 23 juni 2012 22:31

Bakisdagen har faktiskt gått helt ok................

Frukost: havregrynsgröt m.hallonsylt &lättmjölk

lunch/mellis: två vita mackor med ost&skinka 1,5dl juice

middag: 2 små färskpotatisar, 2 hemmagjorda köttbullar, sås + sallad

efter middag: 2 chokladpraliner från lindt


1timma och 30minuters powerwalk före middagen. Efter middagen en lugnare promenad med en kompis, vi gick i kanske 40 minuter. Så bra med rörelse, chokladpralinerna tänkte jag va utan men kunde inte hålla mig helt borta.. Favoriterna från lindt alltså. Men tur så åt jag bara 2! Jag är stolt ....hade det varit för 2 månader sen hade jag tryckt i mig en pizza och godis typ.

Hoppas på en bra dag imorgon, ska ställa mig på vågen om ett par dagar och jag hoppas inte jag ligger över 57kg....Vi får se!


Av Sofi - 23 juni 2012 13:39

Jag kan faktiskt se en skillnad på min kropp från då jag börja och nu. Jag ser det till och med på mina lår. Magen och låren..... Självklart har jag en lång väg klar men bara grejen att man ser lite resultat.... det gör så mycket. Det tar lång tid men varje bra dag är ju ett steg närmare sitt mål. Ibland får man stunder då man vill ge upp eller gör felsteg men det är bara att bita ihop. Försöker samtidigt inte se för långt in i framtiden. Idag ska jag bota min baksmälla, äta jordgubbar och bra mat. Imorgon samt måndag,tisdag är dagar då jag ska äta bra,jobba,promenera och bara ta det lugnt.


Av Sofi - 23 juni 2012 11:57

Hade en sjukt rolig midsommar igår, med allt vad det innebär. Försöker tänka på vad jag fick i mig igår: 1 cheeseburgare,havregrysngröt m mjölk, sallad, grillat kött, beasås,  chips, 4 godisar, typ 10 jordgubbar

+ vitt vin,öl,cider ...


Så ja, det var en heeeeel del igår men det vare värt. Men idag är det bara att köra på nytt igen, även fast jag är bakis så ska jag inte frossa i onyttigheter. Har ätit havregrynsgröt nu som frukost/lunch och ska in i duschen. Mår ganska kasst så sen blir det nog att jag lägger mig i sängen en stund till. Tänkte gå en powerwalk ikväll istället. Vågar inte ställa mig på vågen efter all mat igår osv. Utan det gör jag på måndag istället. Ska verkligen kriga nu fram till den 1 juli. Jag vill väga någonting som börjar på 56 iallafall!

Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards