Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofi - 20 augusti 2010 00:36

sedan jag startade bloggen har jag flera ggr försökt att gå ned i vikt, slutat med bloggen, gått upp det jag gick ner osv. en ond jävla cirkel.

men nu är det fan på riktigt. jag orkar inte mer. jag mår psykiskt dåligt över min vikt. det måste gå nu. ingen konstig diet eller så, utan bara göra det som känns rätt. men självklart så måste jag röra på mig mer.


så fort jag får lön i slutet av september ska jag köpa en crosstrainer till mitt rum.

viktigt!


imorn ställer jag mig på vågen, jag tror jag väger cirka 58 kg. fyfan, har inte vägt så mycket sedan typ i julas. jag skämms! aja. ska väga mig imorgon iaf, sedan ska jag vänta fram till den 1 september och se om det är någon skillnad!

 

nu ska jag dricka upp mitt glas vatten och lägga mig under täcket, imorgon väntar en ny dag.

Av Sofi - 19 augusti 2010 17:52

frukost/lunch:  "nyttiga fattiga riddare" ( gjorda på lättmjölk,dinkelmjöl,havregryn, ägg) kanel på ( bra för förbränningen) och lite socker. 1 glas lättmjölk till det.


middag: 1 hårt tacobröd med lite köttfärs, tomat,gurka,ananas,gräddfil, riven ost, tacosås.


sedan har jag druckit mycket vatten idag.


ångrar middagen som fan, det var inte ens gott. hade hellre ätit något onyttigt , hade säkert blivit lika kalorimässigt. nu har jag ätit så många kalorier idag, så jag kan inte äta mer förutom en frukt eller liknande ikväll. suck.


uppdatering: har käkat lite lättfil med musli, 1 knäckemacka plus ett glas oboy  och ett päron nu på kvällen. inte bra för fem öre, jag var inte så hungrig, mest sugen. kommer få min mens snart å jag vill helst bara äta,äta äta! ush.


imorn ska det bli en bättre dag!







Av Sofi - 18 augusti 2010 21:12

igår åt jag precis som det stod i inlägget där jag skrev mit matintag, dock så åt jag 2 ½ rad choklad också.... inte bra men tur att jag förstod vad jag hade gjort och inte fortsatte, fan förut hade jag slukat hela kakan alltså.


idag har jag ätit:


frukost/lunch: 1 portion ris med kcykling å currysås


kväll: 2 knäckebröd med ost&skinka, 1 glas lättmjölk


övrigt: 1 päron


helt ok om jag lyckas hålla det här nu och inte trycker i mig något mer.

hoppas jag klarar det!



!

Av Sofi - 17 augusti 2010 23:16

shock everyone

make it happen

 

.

Av Sofi - 17 augusti 2010 19:54

matintaget idag, shit, men imorgon börjar jag som sagt på riktigt. AJA


frukost: 2 mackor med sylt på, 2 glas mjölk


middag: pommes, kycklingfile, beasås


ikväll, typ en frukt om jag blir hungrig, inge mer nattmat.



Av Sofi - 17 augusti 2010 19:46

Sedan den 4 juli fram till nu har jag ätit som en GRIS. jag har haft semester från allt. och jag har gått upp ett par kg garanterat. det syns. 

Detta på grund av all alkohol,fyllekäk, bakiskäk, sommarmat ( så som mycket grillat å pommes), myskvällar osv. panik!


Jag skämms. Men det är bättre att erkänna, så nu har jag biktat mig.


Imorn ställer jag mig på vågen och imorgon är det kämpa som gäller. Nu är det bara att börja banta igen. jag måste ner i vikt.



Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards