Alla inlägg under juli 2010

Av Sofi - 3 juli 2010 13:17

morgonvikt: 56,3 kg.


mitt mål var att väga 54 kg idag. och det gick ju som det gick, men jag låg nere på 55 någonting, men sedan fick jag en flipp och åt och drack massa alkohol.... har inte varit nyttig på länge.


igår åt jag iaf inget socker som  sagt. nu ska jag äta någonting för att åka in till stan för att köpa lite saker.ikväll är det fest, får vi se hur duktig jag lyckas vara.

sen imorn blir det mer allvar igen..

jag ska föröska gå ner 1 kg på en vecka! alltså väga runt 55kg om en vecka....

det innebär att jag ska äta pyttelite kolhydrater, ska äta keso, sallad å sånt tillbehöver, ägg, kyckling, kött.... osv...

NU JÄVLAR.


Av Sofi - 3 juli 2010 00:55

dagens intag:


lunch: spaghetti, köttfärssås, ketchup


middag: 1 fläskfilebit, lite klyftpotatis, ketchup, sallad


kväll: jordgubbar, en macka med pålägg + liten skål med mjölk å fiberflinger



mycket mat, speciellt onyttigt. när jag ser det här vet jag direkt vad jag måste dra ner på : kolhydrater!


imorn ska jag på fest. så jag måste äta väldigt nyttigt under dagen, och inte för mycket, på kvällen ska jag få i mig alkohol, ska köpa sprite zero och vin, behöver inte dricka mycket för att bli påverkad om jag äter nyttigt och bra under dagen!

sen så får jag ha med mig massa cigaretter också. och så ska jag ha med mig något nyttigt jag kan äta om jag blir för hungrig!

suck, sjuk planering men jag måste.



är verkligen taggad nu på att fixa det här, jag SKA göra det!!!!!


imorgon ställer jag mig på vågen, de va länge sen man vägde sig. skrämmande..



Av Sofi - 2 juli 2010 15:18

har druckit alkohol å ätit som en gris i en vecka i sträck känns det som, har druckit ganska ofta, så fyllekäk på det och jävla massa godis. tjockis.


men nu är det bara att ge sig fan på det här.  har ätit lunch nu, spaghetti å köttförssås. ska på middag ikväll, ska undvika alkohol, vanlig läsk å kolhydrater å efterrätt.  jag tänker inte äta massa socker nu. jag behöver en "bra" dag. blir lättare när man klarat sig typ 4 dagar, då man är i ett flow.


imorgon är det fest, och jag funderar allvarligt på att inte dricka alls. jag tänkte ta med mig sprite zero å jordgubbar. bara för att va social å ha något i handen.


Jag ska väga mig imorgon, har inte gjort det på  väldigt länge, fy fan får lite panik i kroppen, men imorn ställer jag mig på vågen, jag lovar.




Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards