Alla inlägg under juni 2010

Av Sofi - 29 juni 2010 01:37

fan att jag ätit massa. är en tjockis nu. blir äcklad av mig själv.


ska ställa mig på vågen imorgon, efter en tids uppehåll.


jävla pissliv.

-

Av Sofi - 27 juni 2010 18:45

midsommar för 2 nätter sedan. drack och åt som en gris. samma sak dagen efter, då det blev bakiskäk, allt onyttigt man kan tänka sig där emellan, för att sedan dricka alkohol igen, avsluta med fyllekäk.


Idag vaknade jag upp efter dessa två dagar å har ångest över det man stoppat i sig. Jag har gått upp igen, jag ser det på min kropp. jag känner det-. fy fan


idag åt jag en hamburgare som jag stekte själv. det var min frukost/lunch.

och till middag grillar pappa korv med bröd. jävla onyttig mat idag med.


ska ta en promenad med mig själv senare, lyssna på musik och röra på fläsket.


har inte orkat gå utanför dörren. har inte varit ute i det fina vädret. imorn ska jag dock göra det.



jag är  TJOCK, BLEK och FUL.





Av Sofi - 24 juni 2010 11:54

vägde mig nyss, då hoppade siffrorna mycket, till slut stod det 55,6 kg. sedan vägde jag mig igen för att va "säker" då visade den hela tiden 55, 2 kg.

Så jag vet inte vilket jag ska gå efter.


får se vad vågen visar imorn.


 idag är en dag då jag mår dåligt, känner mig bara tjock och ful. tur att man bantar iaf.



.

Av Sofi - 23 juni 2010 21:26

jag har ett sånt himla sug efter att få mumsa i mig någonting "gott".  i min brors rum såg jag att det fanns en halv marabou chokladkaka, plus en halv påse less fat sourcream and onion chips, dvs typ dom godaste chipsen som finns. och i skafferiet finns det american cookies, också dom hur goda som helst!


Jag har inte rört något utav dessa saker, men jag kan erkänna att åh vad jag vill, men ändå inte. fan. nej jag kan inte moffa i mig massa sånt två dagar före midsommar, det är inte bra för min kropp. jag ska ju ned i vikt, inte upp.


så jag håller tassarna borta, ska ta mig ett stort glas vatten och sedan sysselsätta mig med att städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag.


jag antar att det kallas självdiciplin. och sedan vet jag att jag ska dricka alkohol på fredag, så jag känner att jag verkligen måste hålla igen så att jag inte väger 1 kg plus efter midsommar, det skulle vara förjävla jobbigt.


kämpa på.

  

Av Sofi - 23 juni 2010 19:41

sen frukost: 2 mackor, lite keso, körsbärstomater


mellis: jordgubb/passionsfrukt smoothie, från brämhults


middag: bulgur, kycklingspett, pyttelite tzatziki, stor matsked bbq-sås. sallad. 1 cola light burk.





Av Sofi - 23 juni 2010 11:35

morgonvikt: 55,6 kg.


äntligen tillbaka på en okej siffra. men känns ändå väldigt tungt, känns som om jag aldrig kommer framåt en längre stund, även fast jag är duktig räcker det med en "dålig" dag  t ex utekväll med kompisar och så har man plötsligt tagit tre steg tillbaka igen. som en ond cirkel. men det SKA gå. jag har gett mig fan på att jag ska gå ner i vikt och då ska jag det. ingenting ska hindra mig.


nu blir det frukost, solning och sedan en shoppingtur på stan.


.



Av Sofi - 22 juni 2010 23:07

sen frukost: 1 macka, sallad


mellanmål: 1 banan


middag: kycklingfilé, lite pommes, sallad, keso


kväll: 1 macka, två skedar jordgubb/lime-kvarg, sallad


har iaf tagit två promenader idag, och ska eventuellt ta en liten "nattpromenad" nu, får se om jag pallar det, ganska så sent ändå.

helt OK dag, försöker få in mer nyttig mat, men ibland är det så tråkigt och man orkar inte stå och laga värsta maten. men men, det går ganska bra ändå.


Nu gäller det att vara duktig fram till midsommar, då är det alkohol som gäller.. Så undvik alkohol,kakor,bullar,godis,glass och chips fram till midsommar. Det kommer jag iaf göra!

 

  





Av Sofi - 22 juni 2010 11:44

har vaknat, sitter här och äter en sen jävla frukost. jag vägde mig före jag käka. fattar ingenting, vågen stod på 56,5 kg! så mycket har jag inte vägt på mer än en månad.. det var i början när jag ville gå ned i vikt som jag var runt den siffran. så jag förstår inte, att en dag med alkohol plus nattkäk, då jag åt lite på dagen, plus en bakisdag då jag åt som några vänner, med allt sånt som är gott, så har jag gått upp så här mycket? och jag har ju varit duktig efter dom där två dagarna.. jag hoppas bara att det är någon konstig vattenvikt eller vad fan som helst. för annars känns det förjävligt.


men men, nu äter jag en sen frukost, ska sedan lägga mig på altanen och sola. får helt enkelt se vad vågen visar imorgon.

Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards