Alla inlägg under augusti 2014

Av Sofi - 30 augusti 2014 12:11

vikt: 52,6kg. 

Helt okej, antar jag. Ska lyckas gå ned till 52 kg den här veckan. 52 känns som min trivselvikt. Då kan jag andas och va lite lugn, inte känna mig superstor.


Nu ska jag göra mig iordning för att sen kolla runt lite med pappa. Behöver en ny laptop så ska kika runt och jämföra. En oerhört viktig punkt där är faktiskt vikten. Eftersom jag kommer ha med mig den överallt så vill jag att den inte ska vara för tung. Den får väga mellan 1-1,5kg. Sen ska jag till systemet och lite annat. 

En bra lördag med andra ord.


Ajuste. Åt rester från middagen igår som sen frukost/lunch idag. Risnudlar med kyckling och cashewnötter. Så jäkla gott! Ska hålla intaget hyffsat lågt matmässigt idag då jag ska dricka lite ikväll.


happy saturday

 




Av Sofi - 29 augusti 2014 15:37

dagens vikt: 52,8kg. 

 

Nu ska jag äta mellanmål. Havreknäckebröd med ost och laktosfri chokladmjölk. Sen blir det en promenad och så måste jag bestämma mig vad jag ska laga till ikväll. har noll fantasi just nu..

Av Sofi - 28 augusti 2014 22:05

idag är en dålig dag. olustig känsla i kroppen. tröttsamt, är ordet. fan vad tröttsamt. livet är jävligt jobbigt. för många. man lider och går runt och hoppas på att det ska vända.


vikten känns bara som ett stort jävla hål som suger all min energi. just så känns det nu. jag står inte ut med min kropp. idag vägde jag 52,3kg. gått upp nästan ett kg. men vet att jag snart kommer gå ner en del igen.

upp,ner. upp,ner. till vilken nytta? 


vet inte vad jag ska göra. 

kanske bara börja träna igen och för söka äta utan att tänka för mycket på maten. äta normalt. men vet inte hur man äter normalt. vill få en sund relation till mat... hur nu det ska gå?


nästa vecka ska jag till gymmet. träna. träna för att må bra. inte för att jag ska bli smal.








Av Sofi - 28 augusti 2014 19:40

dagens kalorier: 1593kcal



Får väl duga...Nu ska jag ut på en kvällspromenad och sen blir det film! 



Av Sofi - 27 augusti 2014 21:39

Dåligt med inlägg ett tag nu. Har inte orkat. Ätit alldeles för mycket socker och annat onyttigt och bara varit allmänt careless när det kommer till mat. MEN ; Idag är jag tillbaka. 

Till att börja med ska jag äta normalt bara. Inte för lite, inte för mycket. För att undvika svälten på vardagarna och sedan hetsen på helgerna... 


Idag har jag fått i mig 1409 kalorier. Det känns helt okej. Nu jävlar. Jag vågar inte väga mig ännu. Det gör jag på måndag. Skärpning är det nu som gäller. Och inte skippa massa mat osv, det leder bara till överätning och hets. 


51 kg ska jag väga när september månad är slut. 

 

 

Av Sofi - 24 augusti 2014 22:03

helgen är över och det är som vanligt: jag har frossat i helgen. Aja. Imorgon är det måndag och nya tag. Denna veckan ska jag äta bra och gå en promenad varje dag. PEPP. 


Av Sofi - 22 augusti 2014 22:39

dagens kalorier: 2124. 

inte ens säker på om det räcker. kan vara lite till.

så jävla mycket.  jag klarar aldrig av helger, går bananas och äter onyttigt. Ikväll har jag ätit lite polly,gröna pringles och lakrits. KATASTROF

Av Sofi - 22 augusti 2014 13:47

dagens vikt: 52,2kg. 


Känns skönt att vara tillbaka på denna vikten. Men känner mig så stor? Just nu känns det som jag tkr allt är för stort. Mina lår är värst. Överarmarna känns degiga. Tycker till och med att mina  KINDER är för stora. Nu ska jag ut på en promenad och sen laga mat. Funderar på att koka quinoa med soltorkade tomater och kyckling! muums


Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards