Alla inlägg under januari 2009

pic

Av Sofi - 29 januari 2009 21:25

New pics of Zanessa - Zac Efron and Vanessa Hudgens - at the beach



Av Sofi - 29 januari 2009 21:20

Det gick riktigt bra på träningen och jag tog verkligen i och det känns alltid lika skönt efter att man har tränat klart. Det var bra musik också så det hjälpte mycket.


Nu ska jag ta ett äpple och lägga mig i sängen och kolla på typ scrubs, sen sova. Imorgon är det fredag men jag tror nog jag ska skippa att "unna" mig något, jag sparar det till lördagen istället.




:/

Av Sofi - 29 januari 2009 14:22

Åh just nu är det så mycket som är dåligt om man säger så. Det är bara att kämpa men nu känns allt svårt och jobbigt.Orkar inte.


Aja. Jag ska äta mellis nu, är hungrig. Sen efter det ska jag träna klockan 5 på friskis.  Nej jag har ingen lust men det är bara att ta sig dit och göra det man ska.


sämst.



:/

Av Sofi - 29 januari 2009 07:29

Mår jättedåligt, ush känner mig helt svullen. Tror jag får min mens snart, igår hade jag världens chokladsug också. Men men jag har ätit frulle nu och jag ska väga mig i helgen istället, beroende på om jag kommer få min mens. Om jag får den är det ingen idé att väga mig först lite efteråt.


Iaf, idag blir det skola och skolidrott, sen ska jag hem och äta något litet sen drar jag till bussen, ska nämligen träna på friskis:) MÅSTE träna riktigt bra nu!


Tyvärr mår jag skitdåligt som sagt, ångest över min kropp och allt fett.... Vill bara att det ska försvinna!



Av Sofi - 28 januari 2009 22:46

Idag har varit en skitdag och jag har ätit för mycket.  Imorgon bitti tänker jag väga mig. MÅSTE väga mig. Skriver sedan upp siffran här precis efter.

 Fy fan jag är rädd för vad vågen kommer visa. Tjockis!

Av Sofi - 27 januari 2009 20:52

Träningen idag var skitjobbig, mycket styrka också. Just nu har jag skitont i benen och jag är helt utmattad. Middagen idag blev bara yogurt, kiwi och macka med skinka. Var inte sugen på varm mat efter träningen.


Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på tv och äta ett äpple. Sen blir det sova för min del. Imorgon efter skolan ska jag bara ta de lugnt, bara göra saker som jag vill. Bara ta de lugnt och kolla på film.


Men annars så tänkte jag bara skriva att jag har varit duktig idag, bra kämpat!


Vet dock inte om jag är så sugen på att ställa mig på vågen imorgon, ush nej tror nog inte det. Men vi får se.


stay strong



Av Sofi - 27 januari 2009 15:35

Igår var en jävligt jobbig dag i skolan och idag likaså. Jag är helt slut. Ändå ska jag pallra ner mig till bussen snart och gå på ett medelpass på friskis. Undra hur det det ska gå. Jag är så öm i fötterna efter att ha stått i köket och jobbat en hel dag. (går hotell&restaurangskola)


Pappa och jag skulle handla idag också, men vettefan om jag kommer orka efter träningen. vill inte åka direkt till affären, gå runt där och va helt röd och svettig?  helst inte...

Men om vi åker hem direkt efter ska jag ju duscha före vi åker  och jag är ju hungrig så jag vill säkert äta då också, skitkrångligt, jag är för trött för sånt här idag.

ok

Av Sofi - 26 januari 2009 22:00

Idag har maten varit okej, har ätit nyttigt men liksom det har mest varit bröd. Imorgon ska bli en bättre dag. Ska också träna imorn klockan 5 på friskis.


Jag vill bli smal nu!! Som sagt, hatar att det tar så lång tid. Vill att det ska gå snabbare. Men det är bara att härda ut, för detta är så värt det.



Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards