Alla inlägg under juni 2014

:)

Av Sofi - 30 juni 2014 18:13

Det är något fel på mitt tangentbord, för när jag skriver så krånglar det som fan och ibland försvinner allt. men jag prövar att skriva lite.

gymmet gick helt okej. är fortfarande småsjuk, yrsel, illamående och halsen svider litegrann men jag orkade inte vänta längre. tog det ganska lugnt ändå. en mjukstart. ätit god lax  för någon timma sedan och nu ska jag hoppa in i duschen. 1 kg kvar till min målvikt!! Då har jag klarat av det första målet. Efter det kommer ett nytt mål att sättas. Men först måste jag nå 52 kg,jag har en månad på mig, dvs hela juli. 4 veckor för att gå ned 1 kg, det borde gå. Nackdelen är att jag kommer vara på semester en hel del under juli och inte ha tillgång till gym. Så jag måste sätta ihop något slags träningsschema med powerwalks för cardio och sedan finna träningsprogram man kan göra utan gym.

Det löser sig:)


 



Av Sofi - 30 juni 2014 00:32

Är så jävla trött på att det inte går att skriva. undra om det bara är jag som har problem med det. tredje gången jag försöker skriva ett inlägg. eller är det mitt tangentbord som knasar?

frulle: havregrynsgröt m sylt och mjölk. halv dl juice

lunch: sötpotatisklyftor med kyckling, kall sås, sallad

mellanmål: fyra valnötter, 2 rutor mörk choklad

kväll: vaniljglass med jordgubbar. en skål med jordgubbar. en knäckemacka med ost. i glas juice . 1 ruta mörk choklad


vikt: 53kg

motion:6km pw


mår inte bra. hoppas jag kan komma tillbaka till gymmet imorgon efter en hel veckas frånvaro. ätit dåligt idag. borde inte ha skippat middag för det ledde bara till massa småätande....



Av Sofi - 28 juni 2014 23:03

frukost: 2 mackor, ena med ägg, andra med skinka. 1 glas juice

lunch: 3 små pannbiffar med sallad. 

mellis: en näve valnötter

middag: 2 rutor mörk choklad. näve valnötter. en skål med laktosfri vaniljglass och några jordgubbar


motion: 6km pw



Av Sofi - 28 juni 2014 00:36

Sjuk. Kan inte träna, försöker att äta hyffsat och inte bli tjock medan jag inte kan röra på mig som jag vill.

Dagens vikt: 52,7kg.


Ätit hyffsat idag. Nu: sova.

Av Sofi - 26 juni 2014 22:05

Mår dåligt så inläggen blir väl sådär. Har iaf ätit

frulle: 2 ägg, 1 glas juice, några jordgubbar

lunch: havregrynsgröt med hallonsylt och mjölk

middag: kyckling i cremefraiche, med quinoa och sallad.


+massa vatten, 2 glas cola zero.


Hoppas på en lika bra dag imorgon!

Av Sofi - 26 juni 2014 14:16

Fastade i tisdags samt nästan hela dagen igår. Var ju hos läkaren, gjorde undersökning och var sövd under tiden. Känner mig helt uttorkad,matt,huvudvärk. Är helt slut och ligger bara i sängen. Den låga vikten på 52,9kg som jag hade imorse är nog för att jag är utttorkad och inte kunnat äta. Lär gå upp å tillbaka till 53,7 nånting när jag äter igen. Just nu mår jag bara så dåligt så jag orkar inte göra någonting. Idag har jag iaf ätit två ägg, ett glas juice och några jordgubbar när jag gick upp kl 12. Snart ska jag fixa mig en portion havregrynsgröt för lite energi och ikväll hoppas jag orka laga mat. Tänkte mig då typ kyckling, quinoa, och lite fetaost. 


Nu ska jag ta en liten powernap innan gröten. 

Av Sofi - 24 juni 2014 14:09

Idag är jag tillbaka på vikten 53,7kg. dvs den vikten jag hade precis innan  midsommarhelgen. Så det känns bra. Har ätit frukost idag, och nu måste jag fasta ända fram till klockan 15.00 imorgon pga läkarundersökning. Tufft för mig som blir lättirriterad, och ilsken vid lågt blodsocker och ingen mat, men det lär gå bra ändå. Tyvärr vaknade jag med rispig svullen hals idag och dundrande huvudvärk, så gympasset imorse var jag tvungen att hålla mig borta ifrån. Ska ta en powerwalk senare idag, när huvudvärken släppt litegrann. Får helt enkelt promenera tills att halsen känns lite bättre. Hoppas kunna gå till gymmet till helgen iaf.


Min dator krånglar så bir inga inspirationsbilder. Inlägg utan bild är skittråkiga, men men. Orkar inte googla heller. Nu ska jag göra annat:)

Av Sofi - 23 juni 2014 20:08

midsommarhelgen är över. asskönt eftersom jag hade en jäligt jobbig midsommarkväll. dränkte mina sorger i alkohol och rökte alldeles för många cigg. blä. aja. inte ätit bra heller utan asonyttigt osv. igår(söndag) var jag iaf tillbaka på gymmet och det kändes bra! Har inte sovit något inatt typ, tyvärr. men hoppas somna bättre inatt, ska sätta alarm så att jag inte sover bort dagen imorgon. drar till gymmet runt halv 11 imorgon! Blir nog bra det:) 


Orkar inte skriva så mycket. Mår inte bra alls och känner mig sviken. Så kanske tar det lite lugnt med att skriva här denna veckan. Iaf, vågen landade på 54,1kg. Efter en midsommarhelg med alkohol och massa skitmat så tycker inte det är skitfarligt. Men Jag hoppas på att gå ner igen denna veckan såklart. Det löser sig nog. Det måste det göra. Snart ska jag fan nå ner till 53 kg. Ska bara träna resten utav denna månaden typ. 


Kan säga att jag hatar alkohol. Blä.



Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards