Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofi - 12 oktober 2009 23:16

har inte ätit så mycket idag. det bästa är att jag inte har ätit något efter middagen, för annars brukar jag alltid äta "kvällsmellis" typ mackor eller fil eller något. inte bra eftersom att den maten är ju den som man har i magen när man precis ska lägga sig, och då liksom tar kroppen aldrig fett från kroppen utan från maten i magen istället. kan inte förklara så bra men ändå. imorgon ska jag köra samma sak igen , skippa kvällsmålet.


jobbar dock till 23 både på onsdag och torsdag, så då har jag typ inget annat val än att käka sent eftersom att man är vrålhungrig efter jobbet. eller så kanske jag borde köpa 2 stycken naturdiet istället imorgon, som jag kan ha efte rjobbets slut? vi får se.


jag har fått en liten extra kick nu att gå ner i vikt alltså. jobbiga med mig är att mitt fett liksom inte är jämnt fördelat utan det sätter sig mest på magen. och jag hatar det!!! och låren då.


ska hålla mig nyttig nu fram till helgen. blir eventuellt en BJ på lördag kanske, vi får helt enkelt se.


men men. borde börja träna snart också.



gud en sån jä'vla press alltså.


det är så jävla tråkigt att all tänk om nyttighet och viktnedgång för med sig tusen jobbiga känslor, mest ångest känslor, och paniken av attkänna sig FET FET FET.



Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards