Alla inlägg under september 2014

Av Sofi - 19 september 2014 08:42

52,4kg.

 

Jahapp. nu blir det frukost, morgonfilm och bara vila. förKylningen har gjort så att jag vaknat flera gånger under natten och sen till slut så var klockan 7 och jag kunde verkligen inte somna om. 

men skönt med en ledig fredag:)


sen kanske man lyxar till det med att köpa hem thaimat till kvällen<3



Av Sofi - 18 september 2014 19:55

Fullt upp med skolan. Mycket att göra och jag är helt slut. har nu blivit förkyld också så ska bara vila upp mig hela helgen. jag väger runt 52,5kg och det är helt okej.


ska släpa mig till gymmet så fort jag är frisk! 


men iaf, maten går bra. ska fortsätta i detta spår september ut. känner mig helt ok på en vikt på 52 kg faktiskt. om jag börjar träna. 


tror inte jag kan bli så mycket mindre faktiskt. det skulle kräva typ svältdiet. 


nu vill jag bara äta bra och träna. njuta.



Av Sofi - 14 september 2014 14:26

vikt innan helgen: 52,5kg. helt ok.


idag(söndag): massor

massa mat och alkohol har präglat denna helgen. magen är helt svullen fan. får väl skärpa till mig i veckan istället, as usual.


hann plugga en del igår, sen idag förmiddag och jag ska snart sätta mig och göra klart en uppgift. sen får det va.

är krasslig och allmänt nere så liksom ingenting är kul eller värt.


så nu: uppgift. sen : cigg och en tupplur.


Av Sofi - 11 september 2014 21:30

stressad hela tiden. skola,stan, laga mat, städa, plugga. = dagens aktiviteter

imorgon är jag LEDIG, sjukt skönt.

skriver jättedåligt här, men  har ätit för lite idag, är vrålhungrig men har varit stressad och för trött. åt gröt till middag men det hjälpte inte. men men, helgen lär väl urarta som vanligt och ta igen alla kalorier med råge:/




Av Sofi - 10 september 2014 20:28

Har så mycket att göra just nu, så är dålig på att skriva.

åt bra igår och idag med.

har inte vägt mig på ett tag, men tror jag ligger på 53kg typ.




Av Sofi - 6 september 2014 14:10

igår: 52,3kg..


skitbra. tills jag drack en massa på kvällen. tre cider och drinkar. flera tusen kalorier säkert:( 

jag som tyckte att min vecka gått bra. helgen ballar alltid ur.

vaknade bakis idag och gjorde en pasta carbonara till lunch, med massa parmesanost. säkert 800hundra kalorier.


jahapp. nu målar jag naglarna och väntar på att de ska torka så att jag kan börja fixa håret och sminka mig och välja ut kläder. ska först på en middag med familjen hos grannarna och sen ska  jag till en kompis som fyller 22. orkar inte alls åka ända ut till bromma för firande. är tokbakis, huvudet känns som det ska explodera, ont i magen och trött som fan och tänker inte ens dricka idag. då är det inte ens kul att umgås med folk när man själv är på ett halvtaskigt humör. men skulle känna mig som en dålig vän om jag stannar hemma. så ska försöka bita ihop och åka dit en liten stund. sjukt lång resa, kommer ta kanske 1 timma och 30min enkelväg:( och jag som ska på middag först här där jag bor. oavsett om jag är i bromma kanske vid 8 så kommer hela kvällen vara borta.


vill gå runt i mjukisar, inte obekväma jeans.

fan, blir bara mer och mer bitter. inte alls sugen..

Av Sofi - 4 september 2014 20:32

dagens vikt: 52,8kg


ett hekto upp sen igår är ju ingenting egentligen;p men känns lite jobbigt ändå.

ätit cirka 1400kcal idag. kanske äter nån frukt nu eller något.sen får de räcka.

varit full rulle idag, helt slut. 


bättre inlägg imorgon. höres!

Av Sofi - 3 september 2014 21:52

klockan ringer sex imorgon så ska lägga mig nu. kika lite tv sen sussa. dagens kalorier: 1514


helt ok. hoppas på något liknande imorgon. höres då. natti.

Presentation


start: 58 kg
57[X]
56[X]
55[X]
54[X]
53[X]
52[ ]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards